понеділок, 4 січня 2016 р.

Перелік питань для модульних контрольних робіт та критерії оцінювання знань

Модуль № 7

Українська література за межами України
Еміграційна література
Організація МУР, „празька поетична школа” української поезії (оглядово)
Євген Маланюк (стисло про письменника).
Поезії: “Під чужим небом”, “Істотне”, “Стилет чи стилос?..”, “Земна мадонна”: художнє осмислення життєвих проблем, носта- льгічні мотиви, філософічність поезій.

Олег Ольжич (стисло про письменника).
Поезії: “Господь багатий нас благословив...”, “Захочеш — і будеш” (із циклу “Незнаному воякові”).

Олена Теліга (стисло про письменницю).
Поезії:  “Сучасникам”, “Радість”, “Пломінний день”: українські національні герої, лицарі духу, виховані за межами України; романтичний максималізм, сила духу, життєрадісність, шляхетний патріотизм, висловлені образним словом; моральний заповіт нащадкам

Василь Барка (В.Очерет). Загальний огляд творчості.
Роман “Жовтий князь” (оглядово):
 історична основа твору,  реалістичне змалювання трагедії голодомору, утвердження високого духовного потенціалу українців, їх здатності до саможертовності заради ближнього; гуманістичне звучання твору; образи-символи на означення добра і зла.

І.Багряний (І. Лозов’яга). Загальний огляд творчого шляху.
Роман„Тигролови”(скорочено): проблематика твору, хар-ка образів.  ТЛ: поняття про пригодницький роман

Улас Самчук.  Роман„Марія” (оглядово або скорочено – за вибором викладача) .Загальний огляд  творчості; активна участь у літературному процесі укр.діаспори. „Марія” – перший в українській літературі художній твір про насильницьку колективізацію, про нещадне винищення справжніх трудівників землі, страшний голодомор 1933 року




Перелік питань до модуля 7

1.      Загальний огляд літератури української діаспори.
2.      Творчість Олени Теліги.
3.      Творчість Олега Ольжича.
4.      Творчість Івана Багряного.
5.      Ідейно-художнійній аналіз романів “Тигролови”, “Сад Гетсиманський” І.Багряного.
6.      Творчість Уласа Самчука.
7.      Тема та ідея роману “Марія” У.Самчука.
8.      Творчість Василя Барки.
9.      Тема голодомору в романі В.Барка “Жовтий князь”.
10. ОсобливостіпоезіїЄвгенаМаланюка.




                                                        Варіант 1
Початковий і середній рівні
  Клоуз – тест (Є. Маланюк)


1.     Збірка, яка  вийшла  друком  у 1925  році  називалася  «………………………………………..……………?»
2.     Закінчивши ………………………………………………. реальне  училище в 1914 році, вступив  до  …………………………………………..  політехнічного  інституту.
3       Після   лютневої  революції   1917 року Маланюк   перейшов  на бік ………………….
4       року  Є.Маланюк  виїхав  до …………………………………, вступив  до Української  господарської  ………………………………
Достатній рівень

1 Загальний огляд літератури української діаспори.
Високий рівень
2 Тема голодомору в романі В.Барка “Жовтий князь”.





Варіант 2
Початковий і середній рівні
  Клоуз - тест(Є. Маланюк)


1       1949  року  поет  переїхав  до………………………………………
2       Помер Є.Маланюк 16 лютого  …………………….року
3       Цикл поезій  1920 р.«……………………………………………………………………….» складається з 5 частин
4       Збірка, яка  вийшла  друком  у 1925  році  називалася  «………………………………………..……………?»
                                           Достатній рівень

1 Творчість Олени Теліги.
Високий рівень

2 Особливості поезії ЄвгенаМаланюка.


Варіант3
Початковий і середній рівні
  Клоуз - тест(Є. Маланюк)


1.     Стилос – це …………………………………..
2.     У   Чехо-Словаччині  у 20-х роках  виникла «……………………………… школа» поетів.
3.     Назвіть  поета, сина Олександра  Олеся, якого  розстріляли фашисти…………………………………..
4.     Цю  поетесу  Д.Донцов  назвав «поеткою  вогненних  меж»…ЇЇ  розстріляли  фашисти  в  Бабиному  Яру……………………………………………………………………  
                                             Достатній рівень

1 Творчість Олега Ольжича.
Високий рівень

2 Творчість Василя Барки




Варіант4
Початковий і середній рівні
  Клоуз - тест(Є. Маланюк)

1.     Закінчивши ………………………………………………. реальне  училище в 1914 році, вступив  до  …………………………………………..  політехнічного  інституту.
2.     Після   лютневої  революції   1917 року Маланюк   перейшов  на бік ………………….
3.     1923  року  Є.Маланюк  виїхав  до …………………………………, вступив  до Української  господарської  ………………………………
Достатній рівень

1 Творчість Івана Багряного.
Високий рівень

2 Творчість Уласа Самчука.





Варіант5
Початковий і середній рівні
  Клоуз - тест(Є. Маланюк)


1.     1949  року  поет  переїхав  до………………………………………
2.     Помер Є.Маланюк 16 лютого  …………………….року
3.     Цикл поезій  1920 р.«……………………………………………………………………….» складається з 5 частин
4.     Збірка, яка  вийшла  друком  у 1925  році  називалася  «………………………………………..……………?»
Достатній рівень
1 Ідейно-художнійній аналіз романів “Тигролови”, “Сад Гетсиманський” І.Багряного.
Високий рівень

2 Тема та ідея роману “Марія” У.Самчука

Критерії оцінювання знань студентів (модуль 6)
Початковий та середній  рівень
 Кожне питання – 0,5 бал
Достатній рівень
Кожне питання – 1 бал
Високий рівень
Кожне питання  - 4 бали
Література
1. Барка В. Автобіографія // Українське слово. Хрестоматія укр літ та літературної критики ХХ ст.— К., 1994.— Кн. 2
 2. Вірний М. Портрет поета.— Рівне, 1998.
 3. Жулинський М. Василь Барка // Слово і доля.— К., 2002.
 4. Жулинський М. Він — із подвижників Божих. Із розмови Миколи Жулинського з Василем Баркою // Літературна Україна.— 1998.— 20 серпня.
 5. Мовчан Р. Український лірник на американській землі // Дивослово.— 1998.— № 
 6. Мовчан Р. “Жовтий князь” Василя Барки // Слово і час.— 1998.— № 12.



Немає коментарів:

Дописати коментар