понеділок, 4 січня 2016 р.

Перелік питань для модульних контрольних робіт та критерії оцінювання знань

Питання до модуля 9


1.     Творчість Павла Загребельного.
1.       Цикл романів про Київську Русь П.Загребельного.
2.      Історія написання та задум роману «Диво» П.Загребельного.
3.       Тема, сюжет і композиція роману «Диво».
4.       Характеристика образівСивоока, Ярослава Мудрого, ГордіяОтави, Бориса Отави.
5.      Чому роман називається «Диво»?
6.       Чим приваблює вас образ Сивоока?
7.      З якою метою автор вводить три часовішари?
8.      Сформулюйте найважливіші проблеми, які ставить і розв’язує  П.Загребельний уромані “Диво”.
9.      Чому Сивоок повернувся до Києва? Для кого він хотів  побудувати храм?
10. Творчість Романа Іваничука.
11. Який символ закладений в образі Марії-матері яничарської?
12. Тема, ідея та проблематика роману “Мальви”.


 Варіант 1
Початковий і середній рівні
 
1 У якому творі П. Загребельного об’єднуючим центром історичних періодів Другої світової війни і Київської Русі є образ Софії київської:
А. « Роксолана»
Б. «Європа 45»
В. «Диво»
Г. «Гола душа»
2. Твори Р. Іваничука ……………
Достатній рівень
1 Творчість Павла Загребельного.
Високий рівень
1 Тема, ідея та проблематика роману “Мальви”.


Варіант 2
Початковий і середній рівні
 
1 Укажіть твори П. Загребельного, які відносяться до історичної белетристики:
А. Тронка
Б. «З погляду вічності»
В. «Я, Богдан»
Г. «Роксолана»
2. Героями роману «Диво» є ………..
Достатній рівень

1Цикл романів про Київську Русь П.Загребельного.
Високий рівень
1 Який символ закладений в образі Марії-матері яничарської?


Варіант 3
Початковий і середній рівні
 
1Який твір П. Загребельного передає історію дівчини з Рогатина, якій судилося стати дружиною турецького султана;
А. «Роксолана»
Б. «Диво»
В. «Я, Богдан»
Г. «Смерть у Києві»
2. Героями роману «Мальви» є ………….
Достатній рівень
1 Історія написання та задум роману «Диво» П.Загребельного.
Високий рівень
1 Творчість Романа Іваничука

Варіант 4
Початковий і середній рівні
 
1 Сивоок – герой роману П. Загребельного:
А. «Смерть у Києві»
Б. «Роксолана»
В. «Мальви»
Г «Диво»
2 Назвіть дітей Марії (за романом Р. Іваничука «Мальви»)
Достатній рівень

1Тема, сюжет і композиція роману «Диво».
Високий рівень
1  Характеристика образів Сивоока, Ярослава Мудрого, Гордія Отави, Бориса Отави.



Варіант 5
1Алім – герой твору:
А. «Диво»
Б. «Мальви»
В. «Роксолана»
2 твір  Р. Іваничука про середньовічний Львів ……………
Достатній рівень

1 Сформулюйте найважливіші проблеми, які ставить і розв’язує  П.Загребельний у романі “Диво”.
                                                     Високий рівень
1Чим приваблює вас образ Сивоока?



Варіант 6
1 «Яничари» - первісна назва твору:
А. «Мальви»
Б. «Диво»
В. «Роксолана»
2 Письменники рідного краю ………….
Достатній рівень

1 З якою метою автор вводить три часові шари в роман «Диво»?
                                                        Високий рівень
1 Чому Сивоок повернувся до Києва? Для кого він хотів  побудувати храм?



Критерії оцінювання знань студентів (модуль9)
Початковий та середній  рівень
 Кожне питання – 1  бал
Достатній рівень
Кожне питання – 4 бали
Високий рівень
Кожне питання  - 6 балів

Література

 1. Дончик В. Істина — особистість (Проза Павла Загребельного).— К., 1984.
 2. Загребельний П. “Думки нарозхрист” — К., 1997.
 3. Загребельний П. Неложними устами.— К., 1981.
 4. Загребельний П. “Потрібна незалежність розуму” // Літературна Україна.— 1987.— 2 липня.
 5. “Замкнене коло нашої історії — ось це я мав на увазі”. Інтерв’ю з Павлом Загребельним, автором роману “Диво” // Панченко В. Урок літератури.— Кіровоград, 2000.
 6. Слабошпицький М. Історія сучасності й сучасність історії // Слабошпицький М. Літературні профілі.— К., 1984.
 7. Фащенко В. Павло Загребельний. Нарис творчості.— К., 1984.
 8. Шпиталь А. Історична проза Павла Загребельного — К., 1986.


Немає коментарів:

Дописати коментар