Питання до модуля 9
1. Творчість
Павла Загребельного.
1. Цикл романів про Київську Русь
П.Загребельного.
3. Тема, сюжет і композиція роману «Диво».
4. Характеристика образівСивоока, Ярослава
Мудрого, ГордіяОтави, Бориса Отави.
5. Чому
роман називається «Диво»?
6. Чим приваблює вас образ Сивоока?
7. З якою
метою автор вводить три часовішари?
8. Сформулюйте
найважливіші проблеми, які ставить і розв’язує П.Загребельний уромані “Диво”.
9. Чому Сивоок повернувся до Києва? Для кого він хотів побудувати храм?
10. Творчість Романа Іваничука.
11. Який символ закладений в образі Марії-матері яничарської?
12. Тема, ідея та проблематика роману “Мальви”.
Варіант
1
Початковий і середній рівні
1 У якому творі П. Загребельного
об’єднуючим центром історичних періодів Другої світової війни і Київської Русі
є образ Софії київської:
А. « Роксолана»
Б. «Європа 45»
В. «Диво»
Г. «Гола душа»
2. Твори Р. Іваничука
……………
Достатній рівень
1 Творчість Павла Загребельного.
Високий рівень
1 Тема, ідея та проблематика роману “Мальви”.
Варіант 2
Початковий і середній рівні
1 Укажіть твори П. Загребельного, які відносяться до
історичної белетристики:
А. Тронка
Б. «З погляду вічності»
В. «Я, Богдан»
Г. «Роксолана»
2. Героями роману «Диво» є ………..
Достатній рівень
1Цикл романів про Київську Русь П.Загребельного.
Високий рівень
1
Який символ закладений в образі Марії-матері яничарської?
Варіант 3
Початковий і середній рівні
1Який твір П. Загребельного передає історію дівчини з Рогатина,
якій судилося стати дружиною турецького султана;
А. «Роксолана»
Б. «Диво»
В. «Я, Богдан»
Г. «Смерть у Києві»
2. Героями роману «Мальви» є ………….
Достатній рівень
1
Історія написання
та задум роману «Диво» П.Загребельного.
Високий рівень
1
Творчість Романа Іваничука
Варіант 4
Початковий і середній рівні
1 Сивоок – герой роману П. Загребельного:
А. «Смерть у Києві»
Б. «Роксолана»
В. «Мальви»
Г «Диво»
2 Назвіть дітей Марії (за романом Р. Іваничука «Мальви»)
Достатній рівень
1Тема, сюжет і композиція роману «Диво».
Високий рівень
1
Характеристика образів Сивоока, Ярослава Мудрого, Гордія Отави, Бориса Отави.
Варіант 5
1Алім – герой твору:
А. «Диво»
Б. «Мальви»
В. «Роксолана»
2 твір Р. Іваничука
про середньовічний Львів ……………
Достатній рівень
1 Сформулюйте найважливіші проблеми, які ставить і
розв’язує П.Загребельний у романі
“Диво”.
Високий рівень
1Чим приваблює вас образ Сивоока?
Варіант 6
1 «Яничари» - первісна назва твору:
А. «Мальви»
Б. «Диво»
В. «Роксолана»
2 Письменники рідного краю ………….
Достатній рівень
1
З якою метою автор вводить три часові шари в роман «Диво»?
Високий рівень
1
Чому Сивоок повернувся до Києва? Для кого він хотів побудувати храм?
Критерії оцінювання знань студентів (модуль9)
Початковий та
середній рівень
Кожне питання – 1 бал
Достатній рівень
Кожне питання – 4 бали
Високий рівень
Кожне питання - 6 балів
Література
1. Дончик В. Істина — особистість (Проза Павла
Загребельного).— К., 1984.
2. Загребельний П. “Думки нарозхрист” — К.,
1997.
3. Загребельний П. Неложними устами.— К.,
1981.
4. Загребельний П. “Потрібна незалежність
розуму” // Літературна Україна.— 1987.— 2 липня.
5. “Замкнене коло нашої історії — ось це я мав
на увазі”. Інтерв’ю з Павлом Загребельним, автором роману “Диво” // Панченко В.
Урок літератури.— Кіровоград, 2000.
6. Слабошпицький М. Історія сучасності й
сучасність історії // Слабошпицький М. Літературні профілі.— К., 1984.
7. Фащенко В. Павло Загребельний. Нарис
творчості.— К., 1984.
8. Шпиталь А. Історична проза Павла
Загребельного — К., 1986.
Немає коментарів:
Дописати коментар